mandag 15. mars 2010

Ep 7.

Takk for sist. hvordan gaar det med deg?



Fred!

3 kommentarer:

  1. det var altså JEG som sa det med apekatt...og fleibede. Var loget inn på annen bruker her visst. Nå har jeg internett hjemme, så mulig jeg dritser meg på en videoopplastning selv. men i windows 7 har jeg mista movie maker. Hva kan jeg gjøre, Dr.Fidjeland i Ghanaland?

    SvarSlett
  2. Hallo, Fidje! Det er kjempe gøy å følge med! Jeg måtte ta igjen tre episoder i dag pga at jeg har vært travelt opptatt med redigeringsarbeid siden jeg kom hjem fra USA. Jeg hadde under en uke på meg, så måtte importere filmen samme dag som jeg kom hjem, og hadde eksamen Tirsdagen før det skulle på luften, så har vært veldig hekstisk.

    Det ser ut som om du har det kjempe fint og du får nok mange store opplevelser i tiden du er der nede!

    Jeg gleder meg til neste episode!!

    SvarSlett